Якщо змінилась назва вулиці: що робити мешканцям і підприємцям?
У межах дерусифікації/декомунізації, у Жовтанецькій громаді перейменовано вулиці, які пов’язані з радянським періодом чи російськими діячами! Пояснюємо, кому і як потрібно змінити документи після перейменування вулиць.
Чи потрібно змінювати місце реєстрації?
Такої необхідності немає, оскільки зміна назви вулиці не є зміною реєстрації місця проживання. Внести оновлену інформацію можна під час обміну паспорта чи зміни прізвища, тобто коли виникає безпосередня потреба.
Чи обов’язково вносити зміни до документів на нерухомість?
Документи, що засвідчують право власності на нерухомість, є чинними у разі зміни назви вулиці, на якій вони розташовані, тому немає необхідності вносити зміни до свідоцтва про право власності, свідоцтва про право на спадщину, договору купівлі-продажу, дарування тощо. Зміни будуть внесені після відчуження майна – продажу, дарування або передачі у спадок: тобто у документах, які будуть оформлюватися на нового власника, вже буде вказана нова назва вулиці.
Чи потрібно змінювати відомості про місцезнаходження юридичної особи?
Поряд з тим, перейменування вулиці місцезнаходження юридичної особи є зміною її місцезнаходження. Це в свою чергу передбачає необхідність внесення відповідних змін в установчі документи, змін до відомостей про фізичну особу-підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДР), повідомлення банківських установ і контрагентів про зміну реквізитів у діючих договорах, виготовлення нової печатки, бланків і т.д.
Однак законодавство не встановлює граничних термінів для проведення зміни цих відомостей. Отже, суб’єкт господарювання сам може вирішувати, коли необхідно провести реєстрацію змін. Адміністративний збір не справляється за проведення державної реєстрації саме цих змін.
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)